Vic

sömnlösa nätter
Klockan börjar närma sig halv fem, fortfarande vaken inte det värsta trött.. Hade läkar tid imorgon men det får jag nu hoppa över, aldrig att jag orkar ta mig upp om fyra timmar!! Annars för övrigt tickar allt på som det ska. Jag låter allt bara ha sin gång sen får man se vart vingarna bär. Fick även veta att vi fått huset sålt i Mörsil, känns sådär, när man är uppväxt och de mesta minnen i mitt liv är skriva där är det alltid svårt att släppa taget, men det inser man inte fören man står där och fått höra det man länge väntat på men jag hoppas att köparna älskar det där huset precis som jag gjort, och att dom skriver egna fina minnen! Tankarna går lös på mig just nu, anatar att det har med sömnlösheten att göra.. Nej nu måste jag göra ett nytt försök och denna gång hoppas jag att jag har John Blund på min sida!

Jag vet hur ont det gör när hoppet dör