Vic

ta mig tillbaks till då när allt var bra
Okej ska försöka blogga i mobilen även fast det alltid tycks vara omöjligt.. Just nu kämpar jag på så gott jag kan, möter många hinder men hoppar över alla så gott det kan! Har legat och funderat på en flytt hela kvällen, fick en fråga idag om det finns något som håller mig kvar och nej det gör ju inte det. Så varför jag inte packat och dragit för längesen är en stor fråga. så ja snart drar jag nog, struntar i vart för sjukskriven kan jag nog vara varsom i Sverige! Så till helgen kommer syster fia från Trosa upp och risken att jag hänger med tillbaka ner dit är fruktansvärt stor nu!!! Finns många jag älskar högt som blir svåra att släppa, men er kan jag alltid besöka. Lämnar resten åt tanken och lägger mig ner för lite sömn.

Jävla bitter fitta