Vic

It feels like a hurricane and I had enough
Ja vad kan man säga om denna helg, kanske en av det bästa på länge! Fy vad roligt man haft set i underbara vänners sällskap och alkohol i systemet! Ja det har verkligen varit underbart! Men nu ligger jag är utslagen och vill bara sova vilket jag självfallet är på väg att göra! Finns så många tankar i mitt lilla huvud. Just nu så vet knappt ut eller in, men allt kommer bli bra det brukar det bli, bara jag ger upp att tänka mer än nödvändigt!! Haha menmen det är otroligt lätt hänt! Så imorgon blir det raka vägen på gymmet för är det något ställe som kan få mig på tankar så är det gymmet mitt! Förhoppningsvis ska det fungera! Om inte ja trist när det händer har jag hört. Annars rullar allt på fint, ska strax sätta igång med en praktik plats så jag äntligen kommer igång med något igen! Underbart var bara förnamnet :) Nejhejdu, nu måste Jag sova så sköt om er så på återseende!!

Jag kan om jag vill det tvivlar jag inte på!