Vic

chaos is a friend of mine
Åh fy fan, känns verkligen som att jag sitter här i klimakteriet... Svettas, fryser osv, haha då vet man iaf hur jobbigt kärringarna har de! Idag så var jag på stan och lunchade med Sofia, vi körde på klassikern, Eastern. Det var sjukt trevligt, satt ute i fin väderet och åt tills vi sprack, haha men fy så gott det är där. Sen idag har jag faktiskt bara legat med en sån hemsk huvudvärk, så blev säng läge och Pretty little liars, konstig serie men hyffsat bra :) Har jag sagt att jag kollat på en lägenhet? Aaa iaf, var iväg förra veckan så nu väntar jag bara på om jag får den eller inte, vilket jag hoppas!!! Men känns si så där att lämna frösön, men iofs så har jag alla mina vänner bort mot söder iaf.Så jag tror det kommer att bli jättebra, ja om jag nu får den! Annars helgen ska jag spendera i Brunflo hos min underbara Moa, blir bara en lugn o skön helg. Så imorgon blir de en riktig tjej kväll, jag, Lina och Moa intar B-town, kan bara bli fantastiskt :) Nej nu borde jag städa undan lite, så på återseende! 
 
If life is to hard, make it easy