Vic

10 dagar kvar till julafton
Alltså, så som mitt hem ser nu så fint har jag nog aldrig bott förut!! Är verkligen tok nöjd. Hämtade iaf hem min nya säng idag med hjälp utav mor och far, så vi pysslade ihop den och bara med sängen uppe såg lägenheten helt annorlunda ut! Sedan fick Emelie en tok bra idé att man borde hänga upp ett skynke vid sängen så man skärmar av rummet, o då kom jag på att jag faktiskt har dom perfekta gardinerna för de, så två ideer blev en super lösning!! Pappa hängde även upp lite hyllor o så, och jisses vilken skillnad de blev här hemma alltså!! Verkligen tok nöjd är vad jag är! Jag och Emelie fick även världens städ ryck och verklige storstädade och sorterade hela lägenheten, så nu känns de verkligen som ett annat hem här hemma :) Super nöjd med reslutatet, men nu vill jag dock bara hoppa ner i min nya säng och sova, men innan de så väntas bio med fina Marie, som sagt ikväll blir de hunger games catching fire :) Den har man ju som längtat efter, seden blir de sleepover med Marie! Just nu känns det som om livet är på väg uppåt, men de är nog tack vare min underbara familj samt mina fantastiska vänner. Dessa människor förgyller verkligen min vardag till tusen! Så ja ALL kärlek till er all!! 
 
 
 
Gonna sleep like a baby from now on!