Vic

Friends 4ever
Usch, sovit någon timme ätit men ändå stannar tröttheten kvar! Nu längtar jag bara efter att få sova inför natten, så kanske man har ny o fräsch energi imorgon! Annars idag så har jag spenderat dagen tillsammans med mamma, vi har jul handlat, så kan inprincip säga att allt är färdigt, känns så otroligt skönt att vara klar. Ska bara handla något åt mor o far sen så är jag klar, och självklart ska jag baka en del med så slipper dom göra allt! :) Annars så kom Jocke o Abel förbi här igår, o dom käka lite sen drog vi hem till Jocke o spelade tv spel haha och jag vann mot alla på tekken :D Kännde mig super grym alltså men ack så kul de var!!! Jocke de aset drar dock och jobbar i vemdalen nästa vecka och kommer inte hem igen fören april :( Kommer verkligen sakna den pojken, men ska försöka besöka honom där något i vinter :) Annars ser allt ganska dött ut, har inga speciella planer för denna vecka, ska mest försöka förbereda allt inför julen :) Tror dock jag lyckats blivit smittad iaf av denna äckliga förkylning så lär väl ligga döendes i helgen som de känns nu :( Aja bara att bite the fucking dust..... Nä nu ska jag koka hemmagjord varm choklad och fortsätta mitt julfilmsmaraton!! 
 
 
Gonna miss u bästa vännen <3