Vic

NEW YEARS EVE
Ja jag är emellan åt väldigt dålig på att uppdatera, men under juletider finns verkligen ingen tid för det!! Iaf har julen varit helt fantastisk, med nästan hela familjen samlad, vi har mestadels bara spelat kort o umgåtts, vilket har varit precis så som jag velat haft de. Eftersom inget skoterföre tyvärr så har skotern fått stå inne.. men hoppas det kommer lite mer snö, skulle vara lite kul iaf :) Ja o idag är de nyårs afton och jag är verkligen sjukt PEPP!! jag o Emelie är bjudna på 3 rätters middag o fest kväll, här i odensala, det kommer verkligen bli fett bra :D Så nu sitter vi framför tvn inann vi ska sätta igång o fixa oss, nyårs outfiten kan ta lite tid ;) Men bäst av allt är iaf att jag får även träffa mina andra babes vid tolvslaget, än ska vi inte bryta traditionerna :) Kanske borde läggaalkoholen på kylning, jag o emelie gick kanske lite väl all in ;) men va fan nyår en gång per år!! Nä nu måste vi städa här hemma... det är bokstavligt talat KAOS.......
 
 
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA FINA <3