Vic

andas in och andas ut orkar jag så orkar du
Nu var det återigen ännu en söndag, jag förstår ej vart veckorna tar vägen. Det känns verkligen som att tiden bara glider iväg! Sitter just nu hemma hos mor och far, verkligen haft en toppen helg hemma, som sagt så kom ju brosan och wille upp, så vi passade på att köra skoter, spela kort och äta en massa skit, men fy vad roligt vi haft det, trist att man har för lite tid bara, åker strax tillbaka till staden och dom åker tillbaka till Trosa.. Men det gör så att man uppskattar dessa korta stunder som dom är hemma så otroligt mycket. Antar att nästa gång man träffar dom så har dom en unge till på armen, ååh vad jag längtar!!! Annars så ska det bli skönt att åka hem igen, och varva ner lite, för nu är jag helt slut i kroppen, men såklart på ett bra sätt :) 
 
Min nya päls och jag <3
 
Niklas och Wille kör skoter 
Darth Vadar in the house!
 
Lev i nuet och njut så länge det existerar