Vic

lugnare helg avslutas med svett
Ja då var det återigen Söndag, känns som dagarna bara rusar iväg fast man ej gör något. Igår var verkligen en sån där dag då man gör absolut inget annat än att rå om sig själv, vilket jag verkligen gjorde! Köpte hem gittigott och kikade på film hela kvällen, eller ja jag kan väl erkänna att mello kom in på ett hörn med... Haha aja iaf så var det exakt vad jag behövde igår :) Enda människa man faktiskt komunicerade med var en kvinna bakom kassan och en gubbe med världens sötaste valp!! Idag dock sitter jag här med lite ångest, har ej blivit någon träning sen i onsdags så just nu sitter jag här i träningskläder och försöker finna lite motivation. Så min söndag får bestå av träning och jag måste faktiskt städa, på riktigt denna gång!


planer på en nästa tattoo!!


Hjort är hjort