Vic

med lite träning blir allt så mycket bättre
idag är en mycket bättre dag, kan inte påstå att jag egentligen gjort något särskilt. Men blev en ordentlig träning på gymmet idag, 1,5 mil på cykeln och drygt 3 km på löpbandet och som alltid lite styrka, så känner mig mer än nöjd! Kommer garanterat sova gott inatt :) Ibland är ett pass där allt som krävs för att må lite bättre! Imorgon är det den omtalande alla <3 dagen, för mig speglar den dagen ingenting, eftersom jag anser att alla dagar ska man älska och rå om de personer man älskar mest! Men jag och Sandra planerade iaf att imorgon vill vi rå om varann lite extra, så då ska vi slå på stort med pizza bak och en hel kväll med bara en massa mys och så :) Klagar jag verkligen inte på. Nej nu orkar jag ej hålla ögonen öppna mera, så på återseende :)





all kärlek till er alla.