Vic

jenny victoria roos är allt jag behöver ibland
Just nu ligger jag hemma i sängen, under världens gosigaste filt med Twilight boken i min hand! (inte nu precis, nu har jag ju såklart luren i handen) En väldigt välbehövlig kväll kände jag. Haft varken ork eller lust att göra något, tänkte gymma förut för att döda lite tankar men det var alldeles för mkt folk där då och sen orkade jag ej gå tillbaka dit. Så det blev en sängliggandes dag, kanske inte så oerhört spännande och sådär men jag behövde det! Men veckan blir fullspäckad iaf så behöver ej ha dåligt samvete för idag. Faktum är att jag är väldigt nöjd ändå, dock ligger jag här med extrem hemlängtan så om det går så drar jag hemöver i helgen, skulle verkligen behövas just nu! Bli omhändertagen av föräldrarna och bara mysa på :) Nej inser att detta inlägg var totalt meningslöst och ointressant, så vi hörs om ett par dagar eller något..

homesickhomesickhomesick