Vic

lots of thoughts and thoughts
Idag är en sån här dag som inte alls är så jättebra, försökt hålla humöret uppe men inte gått så där jättebra... Moa var hit förut och kände mig långt ifrån trevlig! Men är otroligt tacksam att jag har henne dagar som dessa, för hon kan verkligen läsa mig och förstå felet utan att jag ens behöver prata med henne om det. Det är jag otroligt tacksam över! Så blev mest en mys kväll med gofika och TV, blev inte så många ord bytta men vi vet exakt var vi har varann och vad som behövs sägas och inte. Antar att det som bekymrar mig är sjukskrivningen och den extrema rastlösheten... Sover dåligt och dagarna ser exakt likadana ut numera, vissa dagar är det underbart eftersom orken inte finns till, men dessa dagar då jag är full av energi och bara vill göra något så saknar jag att jobba eller plugga, så då blir jag lätt nedstämd och uttråkad! Men min tid kommer den med antar jag, behöver bara läka och det får ta den tid det tar, annars mår jag faktiskt otroligt bra! Längtar till helgen nu för jag tror den kommer bli jättebra, även fast emplie missar den.... Nej nu ska jag rita tills tröttheten brinner i mig!!

friends for life