Vic

mitt hjärta klappar för er..
Verkligen haft en strålande helg!!! För en gångs skull, har inte vaknat upp bakis eller ångest utan i fredags var jag med Lina o lyxade till det med en riktig kalas middag. Sen kom hennes dude förbi o vi umgicks hela kvällen, underbart var ordet! Sedan i lördags så fick jag mysa lite med mina älskade föräldrar som kom till mig o hälsade på :) Efter det så shoppade jag loss med Sandra och spenderade kvällen/natten med henne. Så ja med andra ord en helt perfekt helg! Idag har jag dock endast spenderat dagen med Twilight läsande, konstigt nog känner jag mig helt utmattad och för att inte glömma ensam, men det valde jag själv idag hade faktiskt inte orkat tillbringa min dag med någon annan. Så fick även ett skönt avslut av denna helg. Så trött är jag för ingenting ,så nu tänkte jag signa ut och sova för imorn väntar gymmet och mys med Moa. :)


uppskatta det du har, älska de som finns och glöm ej att ta vara på tiden!