Vic

ta vara på allt det fina i livet ist för att slösa tiden på det dåliga

Skrev just ett enormt blogginlägg om massa negativiteter i mitt liv, men sen slog det mig att vafan detta borde inte publiceras eftersom att jag får det ofta att låta som att mitt liv är sämre än vad det egentligen är!! Alla har vi motgångar och många hinder, men sen har man allt det där lilla fina, det där fina som man kan ligga och le i timmar för. Men det händer allt för sällan att man glömmer det och ist fokuserar på det som är dåligt, och jag om någon är expert på det. Men sen läste jag genom gamla blogg inlägg, och det gjorde mig väldigt glad, eller gav mig mest ett extremt sugen efter att ta studenten igen haha.. Det var iaf väldigt roliga tider som man saknar, man gjorde så mycket och det var fart o galenskaper på G hela tiden och det var roligt att läsa om allt det dära, känns som att det var en helt annan epok men ändå som om det var igår. :)

Aja just nu sitter jag hos Sandra iaf, vi har just bakat negerbollar och käkat pannkakor och nu myser vi bara på, eller jag sitter här och hon skurar fönster, tur vi njuter utav att bara ha varandras sällskap! Annars är livet faktiskt ganska trevligt, idag har jag ritat en massa, planerar på att bli e riktigt kass konstnär nu när jag har all denna fritid haha... Nej nu ska vi dricka kaffe och äta ännu mera, huvva tur jag gymmar iaf!!

 

Never stop dreaming