Vic

when you are so tired that you even can't keep your eyes open
Efter en skön sovmorgon, tog jag en promenad ner på stan för att möta upp min fina Therese på en fika. Vi surrade på och bara hade det allmänt mysigt! Sedan mötte jag upp familjen på Bishop arms, för att äta middag, kan inte påstå att maten där vägde upp mina förväntnigar, men absolut det var gott! Men sällskapet var nog det allra bästa så i vilket fall som helst blev det en kanon bra måltid :) Efter de knatade vi iväg för att se  The lone ranger, vilket var sjukt bra! Fast ja det flesta filmer som Johnny Depp medverkar i är bra. Kanske är det för att jag gillar han som skådspelare? Aa i vilket fall som helst, verkade alla gilla den. Sedan drog jag bara hem och städade lägenheten, skönt att slippa tänka på det imorgon, men golven får vänta tills imorgon! Nu blir de nog sista kvälls röken sen hopp isäng, för helvete vad jag är trött... 
 
 
 
 
Just let me to the future now