Vic

fuck you, I'll kill you anyway!

Sitter just nu på tåget på väg hem och är så oerhört jävla uttråkad, röksugen och arg!! Haha ibland måste man skratta åt sig själv lite för att njuta lite extra utav livet! Så här var det nämligen, jag ljuger inte när jag säger att världens snyggaste kille satt bredvid mig (i mina ögon vara han det) ja iaf han försökte vackert vara artig mot mig och ville bjuda på godis o stirra hela tiden på mig som om han ville snacka lite, men så jädra blyg o barnslig som jg är så avfärda jag det hela med att tacka nej till godiset och stirra ut genom fönstret o musik i lurarna.. Haha tji fick jag när han hoppa av o gav mig ett gulligt leende och kabooom honom ser jag aldrig igen! Borde skaffa mig lite mera stake faktiskt, för när såna där heta karlar dyker upp måste man fan ha lite självförroende!! Hahahaha...aja inte så långt kvar tills jag är hemma nu iaf vilket ska bli så jädra skönt efter denna mardröms resa!! Fy fan sj lyckas alltid förstöra för mig.. Idag var de ena tåget försenat så jag nätt o jämt höll på att hinna med sista tåget hem! Men med gulliga tanter hann jag exakt på :) Nej nu ska jag luta mig tillbaka med Dylan i lurarna, hörs när jag är hemma igen!



You suck man!!