Vic

I'm coming home
Sitter just nu hemma hos Fia, detta är min sista dag här i Trosa. Imorgon Östersund kommer jag hem igen, måste erkänna att det känns både underbart men samtidigt tråkigt, eftersom att jag trivs bra att vara här, men det är inte här jag hör hemma! Saknar mina fina vänner så otroligt mycket och att få sova i en säng kan jag vackert erkänna att man saknar. Så tar tåget hem, och det oroar mig lite då min tur när det kommer till tåg inte varit den bästa, sen att vädret inte ska vara så bra gör det snäppet värre att åka hem.. Men annars har jag haft det jättebra här nere, har kanske inte gjort så där farligt mycket, men det gör verkligen inget för min del, för att bara få¨vara och komma bort är allt man behöver ibland! Föräldrarna kommer hit ner i påsk men jag siktar in på att stanna kvar i Östersund, känns som att det är för nära inpå att komma ner hit igen om en och en halv vecka, men vi får se vilket beslut jag tar angående de! 
 
 
Nu när jag tänker tillbaka på allt har jag ett leende på läpparna för det gjorde mig stark!