Vic

Man lever bara en gång så nu måste jag ut och fira mitt liv

Idag var jag hem en sväng till Mattmar, Carra var på överrasknings besök vilket var jättekul! Så jag och Petra for hem över dagen och hälsade på, kunde dock inte hälsa på lilla Sofi då jag är så förbannat förkyld... Men igår så grillade vi ute hos Sandra och drack på med ett jäkla gäng hela kvällen, det var super roligt!! Idag är jag dock helt slut och närsom så blir det att sova! Spenderat kvällen framför hockey vm och ja idag torskade Sverige mot Kanada ganska så mycket, vilket suger men förväntade mig inget annat! Imorgon så blir det hårfärgning och förhoppningsvis en lugn fredag, kan behövas om jag nånsin vill bli frisk!!! Annars så för övrigt mår jag inte så där hundra men hoppas verkligen det vänder snart. Behöver hitta upp igen bara! Nej nu skriker ögonen godnatt!