Vic

without you I would be nothing

Nerbäddad och redo för sömn för jäkla skönt!! Haft en bra helg med hårfärgning, vin spontan utgång och en skön hemgång till föräldrarna! Som det första säger är jag nu återigen på väg att bli blond, måste erkänna att på sommaren passar jag bättre i ljust hår så jag är mer än nöjd :) hade en underbar fredag kväll med dom finaste vännerna, vi färgade hår skrattade åt en massa och förtärde en del vin :) Fruktansvärt mysigt! Igår åkte jag hem för att spendera resten av helgen med mor o far, Petra var även där. Hade det fruktansvärt mysigt där hemma, saknar faktiskt hem gångarna dit! Är där tok för sällan numera av nån anledning! Men dom får alltid mig att må bättre när livet inte är så där på topp.. Så nu kanske det blir att fara hem lite oftare och hälsa på! Idag har jg hjälpt Petra med hennes uteplats och bara slöat på soffan, vilket verkligen behövdes! Nu krigar jag fortfarande med sjukan och hoppas innerligt att kunna återgå till träningen i veckan, det är mitt mål iaf! Sen ska jag även fylla i min tatuering vilket jag längtat så efter att få göra :) Nej nu blir det till att sova och en ny vecka väntas imorgon!!

all we have is right now