Vic

behind every beautiful thing there's been some kind of pain
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN sitter min tatuering precis där jag vill ha den! Första gadd jag gjort i en studio dessutom och jag är verkligen suuuuper nöjd!! Det jag gjorde är texten ovan, på övrearmen och jag älskar den, det är självklart en Bob Dylan text från en utav hans bästa låtar. Ja jag är verkligen HEL nöjd, Johnny gjorde verkligen ett svin bra jobb på den! Vill dock bara slita bort plasten och visa alla den :) men ska ta foton på den imorgon så ni får se den :) Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska göra härnäst, för ja det är ett beroende framkallande. Så ett tips gör aldrig en första tatuering, för jag lovar att det kommer inte bli er enda ;) Haha, underbarare känsla!!! 
 
 
Den bästa smärta som finns är när tatueringsnålen märker en för livet