Vic

safe and sound
vill inte!! Känner att förkylningen sakta men säkert börja krypa sig fram, just nu är lägenheten svin kall och kaffet står på kok, så snart kanske de känns lite bättre, kan man ju iaf hoppas. Känner inte för att bli sjuk just nu, och gärna får snön falla nu.. Vilket fall som helst så hade jag iaf en jättebra helg, i fredagas hade jag o Emelie våran standard idol mys kväll! Det var trevligt som i vanlig ordning, sedan i lördags så bjöd vi hit kattis för en liten utgång, vi tre hade sinnes roligt förrutom blåsten så var de jättebra! Gårdagen blev en slö dag, men kebab o film, så som en söndag ska vara med andra ord :) Snart får jag äntligen åka ner till Trosa vilket jag längtar så otroligt mycket till just nu! Annars är mitt liv ganska inte kul just nu :) haha, aja snart blire jobb o liv här med hoppas jag!