Vic

sliten artist
Sliten är bara förnamnet på mig själv idag! Fredagen spenderades tillsammans med en fika på stan med Petra, senare mötte jag upp Therese för en snabb träff, senare hade jag idol kväll tillsammans med Emelie och Simone, det var en sjukt härlig fredag! Lördagen blev mindre lugn, träffade upp Marie o Tess, sedan for vi o käka innan klassfesten drog igång, hade önskat att mer folk från klassen hade kunnat dykit upp, men oavsett så blev kvällen verkligen suverän! Vi drack lyssnade på musik och bara snackade om gamla goa tider, en kväll jag verkligen vill göra om!! Senare drog vi ner på Oscars och det var första gången på länge jag var där, och jag tyckte faktiskt att det var riktigt bra där :) Ja kul hade jag iaf. Igår var det då farsdag så då drog jag hem över, och umgicks med pappa, det var super mysigt, dock var jag kanske den tråkigaste att umgås med då jag gick o la mig, åtta haha.. jaja jag var en sliten artist som ej orkade göra ett skit... Men ja jag har haft en hur bra helg som helst, idag blir de soffläge o film mys med mig själv :) 
 
 
 
Life is not that bad at the moment