Vic

slöare måndag
Nu är helgen förbi, o jag unnande mig en fet sovmorgon idag, haha vaknade tolv... Lite väl lyxigt kanske men de var så skönt!!! Helgen spenderades med Marie, faktiskt hela helgen, det var svin kul! fredagen bestod av stan med lina o moa, sedan fortsatte den med idolmys! Sov över hos marie både i fredags o lördags, lördagen spenderades med kanon go mat, o julöl drickande. Julöl var sinnes gott iaf :) Sedan tog vi en kort sväng ner på Solo, det var trevligt men avslutades vid tolv då vi åkte hem till henne igen. Sedan i går var jag bara slö o trött, så blev eva o adam maraton, vilket inte satt helt fel heller :) Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit, men de har varit skönt, känns lite som att måndagar numera är till för att bara slöa :) Nej om man ska till o laga nån mat kanske! 
 
 
Jag o fina Marie i lördags <3