Vic

vill ha snö o minus grader nuuuuuu
Ja idag såg jag till att få en lite mer produktiv dag, drog bort till Lina för att snacka lite skit o dricka massor utav kaffe, det var sjukt trevligt!! Sedan träffade jag upp Sandra som bjöd på go mat, men innan gick vi en sväng på dollar för att köpa lite onödigt skit. Nu ligger jag hemma igen, kollar på family guy och bara slöar, men för mig funkar även de :) Inte tänkt att göra så mycket ikväll, kolla på hart o dixie och plocka ordning lite här hemma, mamma o pappa kommer in nu i veckan och ska hjälpa mig lite med julpyntet bara för att jag är så emot julpynt så tvinga mamma sig på mig att jag måste ha iaf lite julpynt fast jag hatar all sån skit.. haha usch julen är absolut inte min favorit högtid, alldeles för mycket krav o måsten för min smak! Önska att man bara kunde ta de lugnt och inte stress så mycket som alla gör denna högtid.. Uscha!! Aja snart drar jag ner till Trosa o då blire dop o 30 års kalas och då ska jag även få träffa mitt underbara gudbarn!! så jag längtar!! Så imorgon blir det stan med brudarna och då ska jag försöka inhandla en klänning att ha, kommer nog inte hitta någon men ja försöka går ju iaf :) 
 
 
Minusgrader rensar luften.