Vic

för många du ska o för lite gjort
Åh sitter här isoffan o kollar på bonde söker fru, sitter här o bara är förbannad!! Vilken äcklig liten bonde som kommer härifrån jämtland.. Vill hoppa in i tvn o slå den jäveln!!! haha... Annars så önska jag hade denna dag varit mer produktiv än den varit, fast iofs har jag glidit runt med petra hela dagen, bakat bröd och gjort storkok, så egentligen har jag gjort massa men kanske inte de jag riktigt velat fort gjort.. Har tusen olika klädhögar här hemma som måste sorteras in i garderoben, men just att få tummen ur verkar inte vilja ske.. men imorgon då jäklar måste jag kirra den biffen!! Har även ine fixat doppresent till lilla sofi, så det känns stressigt, måste verkligen komma på vad jag ska ge henne. Annars för övrigt är det toppen med mig livet rullar på som det ska och jag är nöjd! Nehepp nu var det reklam och då ska jag passa på å ta en tjuvcigg!! 
 
 
på återseende! <3