Vic

Fredag i dag tjalalalala
jahopp då var den här veckan med snart slut! Går så himla fort alltså.. Men har iaf haft en toppen vecka!! Igår så hängde jag med sandra, hon jag o peter köpta thai take away, o fy satan vad gott de var. Helt sinnes, de må man göra om. Annara för övrigt hängde vi bara i soffan tills de var till o fara hem o lägga sig. Hörde dock ett mysko ljud i läggan i natt så nå sömn blev de knappt när man är så mörkrädd som man är.. skulle i denna stund önska att jag hade en karl som skeda mig o sa att det bara var i mitt huvve! Fast bara på nätterna behöver jag en karl, annars är jag faktiskt väldigt nöjd med att vara ensam :) Snart kommer Marcus hit på besök, han är åh hälsar på från Norge, de är trevligt att få träffa honom! Annars blir det idol mys ikväll med gotta o sandra, o imorgon blir de eventuellet bio med gänget, tror vi skulle kika på insidious 2, vilket bara är helt galet... Fan att se en skräck på bio.. gick inte så bra sist då jag höll på att skita på mig o fick spenadera natten hos sandra haha jäkla fegis man är emellan åt! men men man får ju skylla sig själv som utsätter sig för sånt där!! Nej nu längtar jag bara till idol myset ikväll! :) 
 
 
 
TGIF <3