Vic

lördag hejhej
Ligger just nu o myser i soffan med en kopp the o kollar på poliskolan, vilket är totalt värdelöst! Nack ont har jag med, så idag känner jag att allt jag gör är att klaga o gnälla på allt... Trivs inte med mig själv dessa dagar men hej alla har vi väl dom?! Men ikväll verkar det som att vi ska på bio och det ser jag inteeee framemot!!! Fy fan, vill inte se skrcäk film... ligger helst av allt under täcket o kikar på en bra film på datorn ist hehe :P Aja ibland må man ju ställa upp för laget även fast det innebär att du förmodligen aldrig kommer kunna sova igen i hela ditt liv... Annars idag var jag o hälsade på lina o hamp, dom har just flyttat till en enorm men mysig lägenhet, så tänkte att jag gatt ju gå dit o kika på nya lyan :) Det var jätte mysigt att hänga med henne igen! Det är så underbart att vara i staden, då kan jag träffa alla precis när jag vill :D Gotta love it!! Nej om man kanske ska ta o smörja in nacken yttligare än gång med tiger balsam innan man ska göra sig redo för bion! 
 
 
what dosen't kill you makes you stronger