Vic

Monday and I hate it
Överlevde skräck filmen i lördags, men kunde absolut inte sova ensam den natten, så tvingade in mig hos moa o pehr! Tacka fan för att dom ställde upp med sovplats, annars vette tusan om jag hade sovit en blund den natten, fy fan vad hemsk Insidious var.. huvvaligen den ser jag absolut inte igen!!! Men de var så mysigt att slagga hos dom en natt :) Söndagen bestod av serie mys hela förmiddagen sedan drog vi in till stan o grillade massa krov på minnesgärdet och det var hur mysigt som helst i höst värmen, måste dock säga att det är alldeles för mycket värme ute nu för att vara mitten av september och det gillas ej.. konstigt nog längtar jag som tusan efter vintern nu, så man får frysa lite elda ljus o bara njuta av att det snöar! Nu till helgen inväntas Sofis dop och det ser jag verkligen framemot för familjen från söder kommer hem, och dom är verkligen saknade!! Så nu till veckan måste jag köpa en dop present, och vad man nu ger till ett barn i dop present har jag inte den blekaste aning om.. så får glida runt på stan en stund o hitta den perfekta presenten till den underbara tösen! Annars för övrigt ska jag idag ner mot stan en sväng o fixa med en del papper som verkligen måste fixas! Och sen blir det hem o försöka ta tag i städningen som jag allt för länge skjutit på nu! Nej måste sminka mig och så nu!!
 
 
Sometimes I really wish that I had a time machine