Vic

skit väääääder!!!
Jadu nu har det inte hänt så mycket sen sist! jag har gått o blivit brun hårig, vilket jag trivs så mycket bättre i på hösten/vintern. Jag har mestadels umgåtts med Sandra, men fick även träffa en mycket saknad Emelie igår. Varit på stan och bränt tok för mycket pengar, sedan internet handlat för tok mycket pengar, så jag jag antar att denna månad erbjuder vatten och bröd eller ja bröd har jag nog inte ens råd med, så får bli vatten serverat med vatten kanske :) Idag hängde jag med Sandra, vi tog en tur upp på Ivars bil och där provkörde vi en sjuuukt snygg BMW, och i med det bidrog vi med 100 kr till barncancer, och jag uppmanar verkligen alla med körkort att göra detsamma, för bara på 1,5 månader har dom fått in över 1 miljon kr till detta! Hur fint är inte det liksom? Aaa fan ut o kör med er!!! Sedan köpte vi biljett till Ruffriders på lördag, så de ska bli kul att få se en frän skoter film och sedan festa på marite! Då jag varit nykter i 10 veckor nu så fortsätter jag så, de funkar jättebra, men vissa dagar saknar man det där lugnet man får av alkoholen, man har som så kul och man kan bara släppa all skit för kvällen! Men jag kör på nykterhet så länge jag kan :) Så stolt över mig själv är jag kan jag lova!!! Imorgon ska jag på inflyttningsfest, vilket kommer bli super roligt! Denna helg har verkligen en massa att erbjuda, och det tycker jag är fantastiskt! Är tok för rastlös för lugna helger eftersom mina veckor ser så ut hela tiden!! Nej nu blir det supernatrual och sen sängen :) 
 
 
 
Jag saknar dig var dag som passerar