Vic

there is nothing like home
sitter i skrivande stund äntligen i min lägenhet igen! Känslan är obeskrivlig!!! Det är heeeelt underbart att vara hemma i Östersund igen. Går nog inte ens att beskriva vad jag saknar mitt hem. Förra veckan spenderades på östersund sjukhus, fick någon dum infektion så var tvungen att läggas in där ett par dagar o de sög, men hellre ligga där är bli dundersjuk! Nu är jag frisk igen o de är helt underbart. Tror jag åkte hem från umeå lite väl tidigt så de fick man ju sota för! Men att ligga där var enkelt, eftersom där kunde mina flickor besöka mig enkelt! så nu har jag äntligen träffat alla tjejer! Idag kommer även moa hit, o fy så jag längtat att få umgås med den kvinnan igen!! Nu känner jag mig hel igen, mår dock skit över mitt hår, o försöker intala mig själv att det växer ju faktiskt ut igen! Men håret gör ju mycket, nästan för mycket.. så att gå runt o visa en flint med ett stort sår under är kanske inte de vackraste... Så ska bara försöka leva med de o vänta tills de växer ut så jag kan ha en frisyr igen som jag trivs i!! Nej nu ska jag dunka min nya favorit Miley cyrus i väntan på moa :) 
 
 
times are changing