Vic

ge upp o de blir något nytt
Nu så har jag tagit mig igenom dessa operationer, andra gick mycket bra den med! Så nu kan jag så gott som säga att jag är mer eller mindra frisk, några fler operationer i framtiden är inte alls aktuellt, inge mer läkare besök fören om 6 månader, så kan nog inte ens beskriva vilken lycka det är! Hade aldrig låtit någon annan än Magnus göra detta på mig, o jag är evigt tacksam till honom!! Nu vill jag bara hem o börja leva mitt liv som alla andra 21 åringar, men dessvärre verkar de som jag måste stanna här i Umeå hela helgen, hatar att sjukvården ska hålla så hårt om en, jag vill hem nu nu nu... Känner verkligen att rehaben kommer gå snabbare hemifrån än här.. Här får jag glädjas om jag ens får 1 timmas sömn per natt. så hur nyttigt är de egentligen?? Ne men lite tjat o springning i korridoren lär dom ju se hur pigg jag är ;) haha ja man kan ju iaf försöka slippe denna cell!!! Vill ju bara hem till vanlig mat, men skön säng o framförallt alla nära o kära där hemma!! Man känner sig nog tio ggr så mer sjuk här än någonannanstans. Så mina nära o kära håll era tummar att jag är härifrån innan måndag, även fast risken för det är liten så behöver jag alla tummar o tår jag kan få :) 
 
Puss på er så hörs vi snart <3
#1 - lina

Håller alla tummar hårt för att du ska få åka hem imorgon! Längtar efter dig nått otroligt <3