Vic

the final countdown
först och främst vill jag bara säga att, vilken underbar fin vän jag har! Emelie, du är verkligen världens finaste och jag är så evigt tacksam för att jag har dig i mitt liv. Du är min klippa, vad vore jag utan dig? KÄRLEK <3
Just nu dagar som dessa behöver jag verkligen mina vänner och familj mer än någonsin, sitter och räknar dagarna nu, endast 10 dagar kvar tills jag lämnar Östersund för ett tag... Det är skrämmande men samtidigt lite skönt att äntligen ha dessa datum, dock blev allt så jäkla verkligt nu, att inse vad som faktiskt händer o sker i mitt liv är inte de lättaste, jag ser hur allt detta tär på min familj o mina vänner, vilket gör att det tär mer på mig! Men jag vet att om dom ser mig stark så mår dom bättre, så det jag kämpar med nu är att vara stark, även fast jag känner mig så fruktansvärt svag de mesta dagarna. Men jag biter ihop och försöker sysselsätta mig med saker. Kom ju hem från Trosa i söndags kväll, och där nere hade jag det så fruktansvärt underbart med familjen! Det var verkligen fantastiskt att komma ifrån ett par dagar. Väldigt välbehövligt.  Så nu är det bara att bita ihop och försöka se allt detta positivt, det är svårt tro mig, men åh andra sidan så mår jag bara sämre utav att gräva ned mig totalt. Det gör inget bättre! Idag hade jag skratt kalas med mina underbara tjejer, vilket gjorde detta till en toppen kväll, som jag verkligen behövde! Och så här ska jag försöka ha mina sista dagar innan umeå, så jag bara kan åka dit med ett leende på läpparna, och göra mitt bästa där uppe. Hur det än kommer att gå så vet jag att jag iaf har de absolut finaste människorna i mitt liv att komma hem till <3
 
 
Min älskade brorson Wictor o jag <3 
 
you could be my luck even when the sky is falling down