Vic

tick tack tick tack
Äntligen har jag tillgång till omvärlden.. varit ett par dryga dagar här uppe, men nu är jag iaf uppe o rör på mig o mår helt okej bra. Första operationen gick bra men sitter fortfarande uppkopplad med sladdar in till huvvet, så rörligheten är begränsad, men jag hoppas att dom får några bra resultat, sen att bli filmad 24/7 är sjukt segt, haha kanske släpps min film sen ;) skulle varit världens tråkigaste film ever... Idag har jag bara legat här o spelat kort med mor o far, och även till helgen kommer Petra o hennes kille upp hit för att hålla mig sällskap genom nästa operation, vilket jag uppskattar något så fruktansvärt. För nu saknar jag verkligen Östersund o alla där hemma, att man kunde sakna er så här mycket hade jag svårt att tro, men nej nu vill jag få detta överstökat o åka hem till alla igen o bara sköta rehaben på mitt sätt där hemma. Annars ja de går bra, här uppe men något så tråkigt o ensamt, men ville bara uppdatera omvärlden att jag mår bra o är pigg o gla :) 
 
 
SAKNAR ER ALLA NÅGOT SÅ OTROLIGT!!!! KÄRLEK <3