Vic

vänner som detta gör de värt att kämpa
Haft den absolut bästa, roligaste och underbaraste helg i mitt liv!!! Vilka människor jag har i mitt liv alltså, finns inga ord för hur mycket jag älskar er allihopa! För att sumera denna helg, så startade vi lördagen med att hänga runt på stan i fin vere, men glass o kika på folk och bara snacka en massa om allt o ingenting, sedan köpte vi tok för mycket godis och drog vidare för att svulla en Pizza på östersunds godaste pizza ställe, Oden! Sedan drog vi vidare till mig och skrattade så tårarna rann, vi kolla på roligaklipp, sjöng singstar o ja skrattade, aldrig har jag någonsin skrattat mig så trött, haha fy fan mer er brudar är det verkligen tillåtet att ha tourettes, men med andra människor skulle jag förmodligen bli nedslagen!! ;) Sedan denna dag blev de återigen massa tjejhäng, Moa sov över så vi bunkrade upp med god frulle o film mestadels hela dagen. Kvällen avslutades med en 2 timmars promenad med Sandra o Emelie. Ja för att sammanfatta allt så var denna helg precis vad jag behövde innan allt, nu kan jag åka iväg med längtan efter att få komma hem till er och fler av dessa kvällar! 
 
 
 
 
Jag vågar blunda i mitt egna fall med er vid min sida