Vic

Alinnea Victoria Haaga Roos
Hemmmmaaaaaa... Och ja bloggtorkan då jag är i Trosa är enorm. Men ja vem har egentligen tid med annat när man omges av en sån underbar familj med skratt och surr? Har iaf haft den bästa helgen på väldigt, väldigt länge. Dopet blev helt fantastiskt, det var hur fint som helst, Alli var helt lugn och jag läste ett tal, som för övrigt gick helt galet bra. Sedan inatt hände något riktigt efterlängtat och fint, Min underbara syster Caroline och hennes Mattias blev föräldrar till lilla lilla Neo, han är så otroligt fin och redan nu en riktig kämpe. Längtar redan tills jag får mysa med honom och bara få träffa honom. Jag gillar ju vanligtvis inte barn, men dom jag har ett själsligtband med betyder världen för mig, dom är dels mitt kött och blod, så hur kan man inte göra annat än att älska dessa små krabater? Som tur är så skaffar min familj barn titt som tätt, så jag behöver aldrig avla fram någon egen, för der sköter sig självt i denna familj ;) Sicken jädrans tid, för barn ska jag inte ha egna av, jag älskar mina syskonbarn så de räcker och blir över för att fylla jorden ännu mer! Nej nu ska jag ta med mig datorn till sängen och kika serier. Imorgon väntas tidigt gymmande, så sömn står på schemat! 
 
 
Jag och mitt fina gudbarn Alli efter dopet
 
Fyllt i tatueringen med mer skuggor, snart är den äntligen klar!!