Vic

Blondie
Imorse vaknade jag pigg o alert halv nio, tänkte att jag ska då inte ligga kvar o slöa nu, så jag klev genast upp lagade frukost och satt i soffan en stund o läste bloggar, sedan kom tanken upp att man kanske skulle ut o ta en promenad i solen, men direkt kom tanken upp i mitt huvud att nej men de kan vi ta en annan dag, men snabbt som attan slog jag bort den tanken, jag stängde datorlocket satte på mig träningsbyxorna och sedan gav jag mig ut på en sån underbar vårpromenad, jag gick runt hela odensala ungefär med skön musik i lurarna och ja det var precis vad jag behövde kände jag!! Sedan tog jag ett skönt bad och bara kände lugnet innan jag fick fin besök utav finaste Therese, vi drack kaffe fikade lite o snacka en massa om de som hänt :) Middagen bjöd grannen på idag, och det var riktigt skönt att slippa laga något, för det var jag minnsan inte sugen på. Det var riktigt gott och uppskattat. Nu ska jag strax till tvättstugan och fixa de sista där innan jag kryper ner i sängen och läser vidare på Femtio nyanser av mörker, vilka bra böcker asså!!! :) 
 
 
Just det jag blev visst blond igen, o där ska Lina verkligen ha ett jätte tack som orkade görat :) <3