Vic

Dessa dagar mår man
Vilken produktiv dag detta blev då, älskar såna dagar verkligen, dom är alldeles underbara. Började dagen med att jag klev upp kl 7 och sprang raka vägen till tvättstugan, var tvungen att ta den så tidigt i med att här i mitt kvarter så är det omöjligt att få bra tvättider. Så ja det var bara till o upp o hoppa, fortsatte dagen med en kopp kaffe i soffan framför tvn, det var inte fy o skam de heller. Klockan 12 var jag färdig i tvättstugan och efter det kom Marie o plockade upp mig så tog vi en tur upp på gymmet och köttade på i drygt en och en halv timme. Fy bubblan vad det satt fint efter denna supar helg haha... Ja just nu har jag nyss storstädat lägenheten, fy vad det behövdes, känns som jag knappt varit här hemma sen Umeå, men ändå var det sinnessjukt stökigt, men det är så underbart att ha de nystädat! Solen lyser även efter för många dåliga dagar, mm detta var då en bra dag. Min kropp säger dock ifrån nu så blir att lägga sig i soffan framför Family guy :) 
 
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMPA PÅ!