Vic

Jag tänker aldrig ge upp!!
Oj vilken dag, helt sinnessjuk har den varit, dock på ett förbannat bra sätt iaf. Min läkare ringde mig imorse och berättade såna fantastiska nyheter, det var så underbart att få höra de personligen av honom. Vad min senaste röntgen kunde visa så finns det längre ingen tumör kvar, som det ser ut nu så fick dom bort den i september, tror inte jag kan få bättre nyheter faktiskt!!!! Visst fick jag en gång höra att jag var frisk, men de sket sig ju totalt o jag stod återigen inför två operationer, men denna gång känns det bättre, det känns verkligen som att den är borta nu. Och jag tänker heller inte grubbla i vad som kan ske om ett år, jag tänker leva i nuet och njuta av livet. Framtiden blir som den blir och den kan jag heller inte påverka särskillt mycket, så ja jag kommer leva dag för dag och må som jag förtjänar. Alltså skit jävla bra. Jag har hela världen framför mig, först få veta att jag ej har epilepsi och nu de här? Asså ja jag känner på mig att 2014 kommer att bli ett grymt jäkla år, och om inte annat ska jag se till att det blir de. Ja men till något helt annat, imorgon drar jag med mig Emelie hem till Mattmar, för att fira mig o påsk med mor o far, blir väl lite gott att dricka samt grillat ryktades om. Haha hör och häpna jag och Emelie har planerat att på lördag ska vi kasta oss upp på hästryggen och rida lite islandshäst, ja såklart med mammas hjälp då vi båda är såna jäkla amatörer på det området.... Men de kommer nog iaf bli svin jävla roligt. Ser verkligen framemot denna helg, känns som den kommer att bli så jävla underbar!!! Nej nu må jag kasta mig i duschen, kom just hem från ett svettigt gympass. 
 
 
GLAD PÅSK ALLA FINA <3
#1 - Moa

Haha vafan jag skulle ju varit där och undervisat då ju!! ;)

#2 - emelie

Du glömde skriva att jag är awesome......