Vic

Work hard and go all in
Alltså det finns nog ingen bättre känsla än att vakna upp med träningsvärk från helevte i varenda liten del av kroppen. Alltså det är så fruktansvärt underbart att känna att varenda muskel har fått jobbat arslet av sig, och ja på tal om arslet det fick jobba igår, så idag är jag knappt kapabel att gå ;) Alltså jag tvekade på mig själv som fan innan jag skrev in mig på gymmet, tänkte att hur ska detta gå? Kommer jag verkligen klara av att gå dit ensam? Ja det var verkligen skit tufft i början, men ju mer jag går dit ju mer känner jag att motivationen ökar, och det blir bara roligare efter varje gång. Det är helt underbart, träning är fan det bästa jag hittat i mitt liv just nu. Kanske låter löjligt för er, men jag har aldrig mått bättre förut både fysikskt och psykiskt. Det är en underbar känsla iaf. Sen att bara kolla sig själv i spegelen fter 3 veckor på gymmet och faktiskt se en stor skillnad, det är fantastiskt!!! Detta kommer jag aldrig ge upp nu. Nej om man kanske skulle ta o springa dit nu, för imorgon blire de gym vila ett tag då jag åker på dop i Trosa, till min fina lilla Alli.