Vic

Brunetter kan ha roligare!
Måndag återigen då. Veckorna bara springer iväg när man har det så jäkla bra! Helgen blev toppen med tjejmys med mina underbara brudar, avslutade helgen men mys hos pojken, toppen helg med andra ord. Idag har jag och Emelie följt med mor o mormor på sjukhuset sedan avslutade vi dagen med shopping och som vanligt bränner man för mycket pengar dessa dagar... Aja mat må man ju ha har jag hört. Annars så har jag äntligen blivit brunett igen, känns underbart då blondin är så oehört skadande på mitt stackars hår, så nu blir det att låta min vanliga hårfärg växa ut så det får må gott igen. Alltså inga mera färgningar, inte värt det i längden även fast frestelsen på nya färger är stor. Ah nä nu må jag döda den här satans flugan i väntan på min kära. 
 
 
Super duper nöjd. Tack Emelie <3