Vic

God morgon fredag!
Fredag äntligen, vaknade upp vid min pojkes sida och nu sitter jag här hemma o trycker i mig blåbärs kvarg och kaffe innan jag och min kära mor ska dra till sundsvallo över dagen :) Ska bli väldigt mysig med en tjejdag med henne idag. Typiskt att vi var tvungen att åka idag, vi båda får lön på måndag så hade hellre åkt då så man iaf hade kunna handlat lite där... Aja vi får kika runt på birsta iaf och fördriva tiden lite. Anledningen att vi ska dit är för att mamma ska hjälpa en kompis att para hennes hund, så det kanske inte är så jätte spännande men jag följer med så slipper hon fara alla dessa milen ensam :) Imorgon blir det ännu mera brudhäng och ikväll planerar jag att inte göra så mycket, kanske dra av ett gympass då jag kommer hem!! Ska försöka med det iaf, för träningsvärken är äntligen borta. Nej nu må jag göra mig fräsch o snygg innan mor kommer hit. 
 
 
Friday im in love <3