Vic

Livet livet livet
Efter ha känt mig lite små hängig de senaste dagarna utan nån speciell anledning, så beslöt jag mig för att gå till en kär människa som alltid livar upp stämningen o gör mig på ett sånt mycket bättre humör. Min kära Lina, vi tog o bakade oerhört många kladdkakemuffins o drack the o bara surra om livet o allt därtill. Så nu mår jag toppen igen. En sån kväll var tydligen allt som behövdes, men inte träffat mina tjejer på ett tag o mellan varje glapp så känns de i kroppen är att något fattas. Men imorgon så nalkas det ännu mera brudhäng, åh livet är bra nu!
Annars har jag faktiskt tagit tag i gymmet igen, träningsvärk från helvetet idag, ätit bra o rätt och självklart myst på med min pojk med! Så allt är underbart det var bara en kär vän som fattades, men de var snabbt löst :) Förhoppningsvis kommer även Emelie med hem snart, sjukt tomt utan henne i stan... Nej nu blir det sängen, måste vända tillbaka dygnet nån jäkla gång!





Gick även en mil med den här skönheten idag!

#1 - Lina

Tack för igår pärlan min, det var en välbehövlig kväll :)<3