Vic

Stockholm skyline för våra fötter!
Vilken vecka, vädret är varit fruktansvärt obehagligt... Åskan har brakat lös något jävulskt, aldrig varit så rädd som då, fy fan vad rädd man kan vara för en sån sak. Men som tur är har jag kunnat gömma mig i en mysig famn och bara känt mig lite mer tryggare iaf! Men nu äntligen skiner solen igen och de känns iaf bättre, trots att jag klagat på värmen så är den då mycket bättre än åska... Annars då, denna vecka har jag och min fina vän Lina bokat resa ner till stockholm den 19 september, ja det är långt tills dess, men vi två är som några snackare utan verkstad. Så denna gång för att denna resa verkligen skulle bli av så bokade vi biljetterna, det vi ska göra detta underbara datum är att vi ska stå framför våran underbara Krunegård, han uppträder på Gröna lund, så inte bara ska vi se honom live för första gången utan vi ska åka karuseller utav bara helvete! Fy fan vilken underbar helg detta kommer bli, längtar så jag går sönder. Kommer verkligen bli en legendarisk helg som jag aldrig kommer glömma. En dröm som går i uppfyllelse!!! Så denna vecka har varit väldigt produktiv och underbar, nu är det strax helg bara en dag och en tvättstuga senare, hoppas denna helg blir kanon bra, har absolut inga planer men känns som att den kommer att bli alldeles perfekt ändå! Nej nu ska jag byta om till badkläder. så vi hörs något snart.
 
 
Ibland gör man rätt ibland gör man fel
 
#1 - moa

Ni får INTE INTE INTE åka insane där nere alltså, det får ni bara inte! Det är hemsk!