Vic

Too weird to live, too rare to die
So far en underbar start på denna höstiga vecka. Mys kväll med finaste igår, vi kikade på paradise hotel men vilka hjärndöda människor det finns alltså, så efter halva avsnittet blev jag hjärndöd själv så valde ist att stänga av skiten... Idol har även satt igång och där var det samma gamla vanliga underhållning. Idag tog jag en rejäl sovmorgon tills Emelie ringde och väckte mig runt halv elva tiden, klev upp och gjorde iordning en kanon frukost innan jag drog iväg och körde en timme på gymmet. Idag blev det lite armar och mage. Men har verkligen glömt bort så sjukt många övningar så tar en stund att komma in i det igen. Men det går sakta men säkert framåt. Nu ska jag ta o hoppa in i duschen innan jag går bort till Emelie för att färga hennes hår! Ha en underbar tisdag!
 
LOVELOVELOVELOVELOVE