Vic

Vart tog tiden vägen?
Alltså jag hinner verkligen inte med alls, vart tar veckorna vägen egentligen? Idag är det redan torsdag, hur gick det till? Ah sjukt frustrerande är det iaf, känns inte bra alls, för nu är det endast 19 dagar kvar jag får med min pojke innan han drar, det känns inte så jäkla rockigt.. Men som tur är har jag massor av saker inplanert då han är borta så jag hoppas verkligen att veckorna då går lika fort som dom tycks göra nu.. Annars då, har so far fått till 3 gympass denna vecka, snart betat av varenda muskel, men börjar bli förkyld så vet inte om jag kan gymma så mycket mer, borde fokusera på att bli frisk ist för att slita sönder mig. Men abstinensen är enorm så det är svårt att hålla sig borta, men ja idag drog jag av ett grymt benpass, så det lär kännas i mina stackars ben imorgon. Underbarare känsla!! Idag ska jag hänga med syster hade jag tänkt, vi ska käka och så ihop, saknat att umgås med henne så det ska bli fantastiskt. Helgen är än så länge ganska oplanerad men bryter inte sjukan ut så kanske man gör något skoj iaf, eventuellt svamp plock på söndag, det vore super roligt. Och gott framförallt ;) 
Nej nu må jag slänga mig i duschen och göra mig i ordning. På återseende mina kära.