Vic

Allting kommer bli bra tillslut
Ääh fy fan säger jag bara, nu är jag så sinnesjukt less på att sitta o må dåligt dagarna i ända!!! Tänker fan inte tillåta mig själv göra det längre, tänker fan i mig kasta problemen åt helvete och vara tacksam för allt jag har ist för det jag inte har, för att det jag inte har kommer även jag att få en dag! Bara man håller ihop och håller hoppet uppe. Jag har fan tagit mig igenom cancer jag har överlevt 5 hjärnoperationer, så va fan är mina problem jag har idag i jämnförelse med det liksom?? Bara att bita ihop och kämpa för allt det där lilla fina jag har i mitt liv, tänker inte låta någon eller något fucka up mig mera, tillåter inte det jag. Jag har så jävla mycket att ge, jag är faktiskt en förbannat fin människa på både insidan och utsidan och vill man inte upptäcka det så är det fan inte min förlust! Jag är älskad och jag älskar så jag är mer än nöjd så faktiskt, med dessa människor i mitt liv så kan jag fan bara nå toppen! Idag är jag positiv och tvingar jag mig själv att vara det så kommer det komma självmant tillslut tror jag :) Låter som detta blogg inlägg endast är riktat till mig själv, men va fan tar det så är det bara bra. Kanske ska läsa detta några gånger och skärpa till mig, jävla emo jävel haha... Nä nu jäklar ska lägenheten städas och jag ska fan le medans jag gör det :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
PUSS PÅ ER NI SOM FÖRGYLLER MITT LIV LITE EXTRA MYCKET <3