Vic

Hemma i mattmar
Nu har en del dagar averkats hemma i Mattmar, det har varit skit roligt o samtidigt jätte mysigt. Vi har kört en massa skoter, jag har bebismyst skit mycket, samt så har jag bara tagit det lugnt och känt lugnet utav att vara hemma, men nu kallar återigen östersund på mig. Så idag blir det till att packa väskan och glida hemåt. Vilket med ska bli jätte skönt, imorgon fyller finaste Lina 22 år, så blir till att fira henne och så :) Nej det ska bli jätte tråkigt att fara i från fina Alli o Fia, men åh andra sidan så får jag träffa dom snart igen och det är det bästa :) Dom åker ju hem på torsdag och jag åker nog ner v 10 som det ser ut nu iaf. Om man skulle ta o klä på sig och ta en promenad med fia o Alli ist. Hörs något när jag är åter i stan! 
 
 
Jag och mitt älskde lilla gudbarn <3