Vic

När man släpper taget tar man steget, eller?
Haft ett par jobbiga dagar nu.. Vet inte riktigt hur jag ska bygga mig uppåt nu, jag vet att jag tar mig upp men när hur och var? Att inse hur jävla mycket man förlorat kontrollen över sitt egna liv, att absolut inte ha något att säga till om längre, nä inte ens när det handlar om sitt eget liv. Jag är totalt jävl maktlös här, dessa människor sitter med mitt liv i sina händer och allt hänger på dom, alla jävla beslut, hur mitt liv ska levas om jag ens ska få ett jävla öre på mitt konto.. Nää så här vill jag inte leva längre, jag kan inte ens förstå när jag förlorade kontrollen så pass mycket att jag inte ens praktiskt taget får bestämma ett jävla skit själv längre... Hatar allt som har med allt detta att göra, jag är för i helevte 22 jävla år men lever som en jävla pensionär på ett hem!!! Men värst utav allt är att så länge dessa människor sitter på makten och bestämmer över mig så är jag så jäkla maktlös, de sorgliga är att jag kan inte påverka detta överhuvudtaget... Less på detta, less på att bli trampad på och osedd... Nä nu tackar jag för mig så länge!!
 
 
MANNEN <3
 
#1 - Hanna Lindholm

Det lät inte så kul det här, vet kanske inte riktigt allt vd det handlar om men jag finns om du vill prata! <3