Vic

samma nätter väntar alla
Okej vi vann ju inte igår och jag är skit besviken på deras prestation... Va fan hände??? Kändes som att dom sov när dom höll på där ute, fumlade med puckarna och den enda som faktiskt gjorde en värdig insatts var ju Henrik.. Aaa vi förlorade på de sämsta möjliga sett, skit trist ju... Annars då, ja nu ligger jag i soffan med simpsons i bakgrunden och bara tar de lugnt! Förhoppningsvis får jag träffa Moa idag, känner att jag behöver omge mig av människor just nu.. Snart drar jag ju till Trosa med, känner att jag verkligen behöver ett breake från Östersund och då vet jag inte ett bättre ställe än Trosa att fly undan till lite. Less på att vara nedstämd o ensam nu så ska väl försöka få något gjort idag, vad vet jag inte men får väl komma på något!!!
 
 
Detta var då inte igår, men saknar min hårfärg här!!