Vic

Sooooolen skiner
Då var återigen ännu en helg över, och denna blev även riktigt bra! I fredags hade jag och Emelie tvspels kväll, sedan på lördagen blev vi båda väldigt uttråkade, så då drog vi till Jocke och festade ist, det var svin kul och jag som faktiskt gott och blivit duktig drog hem ganska tidigt o la mig o sov, eftersom jag numera hatar krogen så var jag bara in o vände. Söndagen blev bättre än jag hoppats, var tack o lov inte särskilt bakis, var mest bara helt död o trött som bara den, men det får man ju räkna men, sedan tog jag mig i kragen och tog o träffa en trevlig person som bjöd på go middag o massa surr som vanligt, de var sjukt trevligt. Sedan gick jag hem och deckade rejält! idag är det sinnes fint väder ute, just varit och mött Emelie som ska till Sundsvall idag, så har iaf varit ut en sväng, just nu väntar jag bara på att Lina o Hampus ska komma förbi på kaffe och så :) Det ska bli riktigt trevligt med lite sällskap! Sedan nu på torsdag kommer underbara syster med familj hem, så då blir det ett par dagar hemma i mattmar, som jag längtat hem o efter familjen! Skippar Trosa resan denna månad och åker nästa ist :) Känns som jag har så mycket att stå i här hemma just nu, men det ska bli skönt o komma iväg sen lite :) Nej nu må jag brygga lite kaffe!! 
 
Körde all in i lördags o lockade håret o allt :)
 
 
I try too smile every day